czwartek, 1 grudnia 2016

Święta pełne radości z DDOB & DaWanda

Święta, święta i po świętach...
Właśnie tak powiemy za miesiąc bo przecież święta to tylko kilka dni w roku, ale pamiętacie o tym, że są one wyjątkowe. W tym czasie może się zdarzyć wszystko - naprawdę wszystko, ale wystarczy w to wierzyć. DDOB wraz z DaWanda chcą sprawić, aby te święta były jeszcze bardziej radosne i wyjątkowe, dlatego pozwalają nam wybrać prezenty, które obdarujemy naszych bliskich oraz siebie samych - oczywiście w granicach rozsądku. Ja osobiście mam dużą rodzinę, ponieważ mam aż 3 siostry, brata i oczywiście są też rodzice. Każdego chce obdarować chociaż malutkim upominkiem i zobaczyć uśmiech na ich twarzach. W sklepie DaWnda.pl znalazłam naprawdę wspaniałe rzeczy, które mogę wykorzystać jako prezenty.

1. Moja siostra zawsze kombinowała i sama robiła "domowe kosmetyki" i zawsze używała cynamonu...miała jakiegoś świra na punkcie jego zapachu dlatego gdy tylko zobaczyłam ten zestaw kosmetyków "Zmysłowy Cynamon" natychmiast o niej pomyślałam :)


2. Często siadamy w salonie całą rodziną wieczorem przed jednym telewizorem i oglądamy wspólnie filmy. Widzę jaka moja mama jest czszęśliwa podczas takich wieczorów. Takie kule w salonie dałyby naprawdę piękny klimacik, a moja mama jest fanką tego typu rzeczy dlatego będzie zadowolona z takiego prezentu :)

3.Gaduła ze mnie straszna...przysięgam. Każdy mi to powtarza, a najbardziej moja starsza siostra, która po pracy wręcz "umiera" a ja opowiadam jej bezsensowne historie. Przeważnie gdy z nią rozmawiam to jest podczas picia kawy. Myślę, że taki kubek byłby świetnym rozwiązaniem na moje gadulstwo i siostry niezadowolenie :)


4. Teraz przyszedł czas na moją najmłodszą siostrzyczkę. (w sumie to nie jest już mała bo ma 16 lat, ale dla mnie zawsze będzie taka malutka) W sumie nic szczególnego tu nie napisze. Po prostu słyszałam jak mówiła mamie, żeby jej kupiła nową pościel :P



5. Jeśli chodzi o mnie to uwielbiam minimalizm. Mojej szyi na co dzień nic nie zdobi bo w sumie nawet nie ma co, ale ten naszyjnik byłby idealny. 



Post niby nie długi, ale zajął mi naprawdę sporo czasu i dopiero teraz zorientowałam się, że konkurs kończy się za ponad pół godziny, ale na szczęście zdążyłam. 
Na sam koniec dodam, że na stronie macie na prawdę WIELE pomysłów na prezent dlatego jeśli macie problem ze znalezieniem odpowiedniego to zapraszam tam :)







1 komentarz:

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)