sobota, 28 marca 2015

Jedwab do włosów: MARION

Witam wszystkich, wracam do was po prawie rocznej przerwie.Wróciłam do blogowania, tak z dnia na dzień. Pewnie z nudów, które ostatnio często u mnie dominują przez tą ponurą pogodę.

Dzisiaj opowiem wam o jedwabiu do włosów od firmy Marion.


Kupiłam go w naturze pół roku temu. Za 50ml zapłaciłam niecałe 11zł. Uważam, że to trochę za dużo jak na działanie tego specyfiku. 

SKŁAD
Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Parfum, Panthenol.


Jedwab ten nie zrobił na mnie żadnego wrażenia. Oczekiwałam czegoś lepszego. Jedynym plusem jest to, że włosy są wygładzone, ale tylko przez pierwsza godzinę od nałożenia go na włosy, a minusów jest znacznie więcej:

- Wysusza
- Obciąża
- Nie odżywia
- Nie regeneruje

Lubiłam go nakładać na suche, już wyprostowane włosy, ale zauważyłam, że przez ten jedwab włosy szybciej się kręcą i efekt prostych włosów nie jest zadowalający. 

Mogę jeszcze dodać, że bardzo ładnie pachnie i jest wydajny.




4 komentarze:

  1. moje włosy lubią jedwab, więc i z tym produktem by się pewnie polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś jedwab z tej firmy, ale wydaje mi się, że buteleczka wyglądała nieco inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kiedyś go używałam, ale mi nie za bardzo pomagał :(

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam kiedyś innej firmy :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę RADOSNYCH ŚWIĄT :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)