poniedziałek, 12 maja 2014

Dieta: Małokalorycznie a zdrowo :)

Witajcie! Od dzisiaj zaczynam dietę (już drugi raz, ponieważ ostatnio po dwóch dniach już nie zwracałam uwagi na to co jem).
Nie jestem gruba, ale uważam, że człowiekowi nigdy nie zaszkodzi zmienić tryb życia na zdrowszy :)

Na czym polega moja dieta? w sumie to nie kieruje się takimi dietami jak np. dieta dukana lub też jakakolwiek inna. Sama sobie ustalam co będę jadła i zliczam kalorie. Zawsze wieczorem sobie będę zapisywała co następnego dnia zamierzam zjeść. Niestety jeszcze do końca nie umiem wyrzec się cukru, ale mam nadzieję, że to kwestia czasu.

Co dzisiaj zjadłam?

7:30 Śniadanie: Kromka chleba pszennego z serem i do tego posłodzona herbata = 215 kcal
10:00 II Śniadanie: Marchewka i o 13:00 jogurt pitny = 120 kcal
16:00 Obiad: Biały ryż z sosem = 300kcal
19:00 Kolacja: koktajl = 150 kcal

W sumie wyszło: 785 kcal
Wiem, że moje zapotrzebowanie powinno wynosić od 2000 do 3000 kcal, ale mi ok 1000 w zupełności wystarczy.
Oczywiście wypiłam do tego ok 700 ml wody, której niestety nie lubię więc piłam na siłę, ale mam nadzieję, że z czasem się przyzwyczaję.

Teraz Podam wam PRZEPIS na pyszny koktajl, który jest baaardzo zdrowy.



Co potrzebujemy do wykonania takiego koktajlu:

- garść szpinaku
- kefir
- kiwi
- blender


Krok 1: Wlewamy kefir do blendera:


Krok 2: Garść posiekanego szpinaku wsypujemy do blendera:


Krok 3: Dodajemy jeszcze jedno pokrojone kiwi:



Na końcu wszystko blendujemy. Koktajl, niestety jest odrobinę kwaśny, więc możecie dodać sobie do niego troszkę miodu, ale pamiętajcie jednak, żeby nie dodawać cukru ponieważ będzie to składnik zabójczy dla naszego zdrowego koktajlu.

Będę się starała przynajmniej raz w tygodniu dodawać przepis na coś zdrowego :)
Smacznego kochane :*

4 komentarze:

  1. Mmm muszę wypróbować ten koktajl :)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. koktajl bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie w koktajlu ;)
    Świetny post, ogólnie blog mi się podoba ;)
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    Mam pytanko: Mogłabyś mi poklikać w linki pod postem http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Bardzo proszę, to jest dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja robie troszke inaczej banan+ kiwi + garsc szpinaku, dolewam niecałą szklankę wody mineralnej i wrzucam garsc płatków owsianych :) porcja na dwa podejscia, pychotka zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)