wtorek, 22 kwietnia 2014

CARLA olejek do skórek i paznokci nr 23

Witam wasz dziewczyny. Dzisiaj poczułam prawdziwe lato. Było bardzo ciepło i można było spędzić fajnie ten dzień.
Dzisiaj opowiem wam o olejku od Carla.







Odżywczy olejek o zapachu truskawkowym przeznaczony do masażu paznokci i skórek wokół nich. Zawiera odżywczy olejek z wiesiołka i witaminę E. Pojemność: 7ml/ ok. 5zł

Kupiłam go dosyć dawno temu bo chyba minęło już pół roku. Stosowałam go tak sporadycznie. Nie podoba mi się jego zapach...mdli mnie jak tylko go powącham, ale na chwilę obecną muszę go używać, ponieważ jestem podczas kuracji odżywką "Eveline 8w1", która bardzo wysusza skórki i ich odpowiednie nawilżenie to podstawa. Olejek jest bardzo wydajny i w buteleczce prezentuje się pięknie. Co do działania to muszę przyznać, że jest niczego sobie, ponieważ znacznie poprawił kondycje moich skórek. 

A wy polecacie jakieś olejki tego typu?




8 komentarzy:

  1. ja używam oliwki z NailDesign i to mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje skórki na szczęście są w porządku i póki co nie muszę używać olejków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie używałam takich olejków :) za taką cenę chętnie wypróbuję jak znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego olejku, ale wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go nie miałam i nie zetknęłam się wcześniej z tą marką.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze takiego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miała go :) zastanawiam sie nad evelline :)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)