sobota, 15 marca 2014

Woda toaletowa Avon Love

Witajcie moje drogie. Już dawno zbierałam się do napisania tej recenzji, ale jakoś zawsze coś musiało mi w tym przeszkodzić, a to brak baterii do aparatu, a to brak kabla, ale wreszcie się udało. Dzisiaj opowiem wam o wodzie toaletowej Avon Love, która ostatnio jest coraz bardziej popularna. Wodę kupiłam za 30 zł jakiś miesiąc temu z avonu. Niestety nie spisuje się ona dobrze. Zapach utrzymuje się na skórze nie więcej niż godzinę, a nawet mniej. Jak widać na zdjęciach zamieszczonych poniżej już sporo jej zużyłam, ale tylko dlatego, że noszę ją do szkoły i gdy się nią psikam to każdy też chce, a że nie przypadła mi ona do gustu to bez wahania daje innym okazję poznać bliżej ten zapach. Czym tak naprawdę pachnie ta woda? nie umiem tego stwierdzić bo zapach jest taki nijaki...Jedyne co mi się baaardzo podoba to ogólne wykonanie buteleczki, która jest cudowna, ale kartonik w którym została buteleczka umieszczona przebija wszystko...niby jest taki zwyczajny, prosty, ale mnie taka prostota jak najbardziej odpowiada.





Podsumowując: Wody toaletowej Avon Love nie kupie już nigdy. Oceniam ją na 1,5/5 gwiazdek tylko ze względu na sam wygląd.

Jakie są wasze ulubione perfumy/wody toaletowe? 


15 komentarzy:

  1. Szkoda, ze Ci nie podpasowała ta woda toaletowa ;c Ja nie mam sweojej ulubionej :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kiepsko się spisała, znam kilka zapachów z Avon i wszyscy sobie chwalili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro źle się spisała, to nawet buteleczka nie pomoże, haha xD

    OdpowiedzUsuń
  4. z wyglądu rzeczywiście jest urocza, ale mama zawsze mówiła "Nie oceniaj książki po okładce" :( co do wspólnej obserwacji to jasne, ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat posiadam perfumy z Avonu i udały mi się one jeśli chodzi o gamę zapachową :D, a Ty zamawiałaś przez katalog czy kupowałaś stacjonarnie? Domyślam się, że zamawiałaś, często takie zamawianie zapachów przez konsultantów jest ryzykowne, testery ciężko odzwierciedlają rzeczywistość :D
    Ok, skoro proponujesz- obserwacja ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. addicted-to-laugh.blogspot.com

    Tez mi nie przypadła do gustu. Szkoda kasy ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używalam nigdy tej wody, ale już wiem, że nic nie straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy wód toaletowych z Avonu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie mialam perfum z Avonu, ale dzieki za ostrzezenie przynajmniej ich nie kupię i nie będe wywalać kasy w błoto :)

    Co do wspólnej obserwacji to ja już obserwuje i jeśli spodoba Ci sie mój blog to liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię wody toaletowe z Avonu, lecz tej jeszcze nie miałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy takiej nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze byłam zadowolona z perfum z Avonu, ale chyba każda firma ma jakieś slabsze produkty ;/
    pytałaś o wzajemną obserwację, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nigdy nie miałam nic z Avonu i jak na razie nie planuję :) obecnie używam Lady Million Paco Rabanne. Całkiem przyjemne :),

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam !
    http://jestemweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie mialam perfum z Avonu, ale dzieki za ostrzezenie przynajmniej ich nie kupię i nie będe wywalać kasy w błoto :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)