wtorek, 18 marca 2014

Troszkę o moich włosach...

Dzisiaj dzień był strasznie deszczowy i przez to na nic nie miałam chęci. Po szkole zastanawiałam się nad tym o czym może być dzisiejszy post i pomyślałam sobie, że fajnie by było jakbym pokazała Wam moje włosy i troszkę o nich opowiedziała...czyli co przeszły, że są w tak złym niestety stanie.

Długie włosy miałam całe dzieciństwo, ale w wieku 12 lat ścięłam je za uszy i tak sobie rosły, aż w wieku 16 lat gdy swoją długością sięgały mniej więcej biustu coś mnie natknęło aby je ściąć i pocieniować mniej więcej za barki. Zrobiłam tak jak chciałam i to był błąd...włosy się zaczęły strasznie kręcić i po prostu fatalnie się czułam z tą fryzurą, a ja w salonie racjonalnie nie myślałam więc pozwoliłam sobie na ścięcie grzywki, ale tutaj akurat dobrze trafiłam bo z grzywka mi do twarzy :) W zeszłe wakacje zrobiłam sobie ombre hair, które mam do dziś, a moje włosy sięgają nieco za biust. Rozjaśnianie niestety zniszczyło moje włosy i cały czas się kruszą i już nie wiem co z nimi robić. Kiedyś prostowałam włosy po każdym myciu czyli 2-3 razy w tygodniu, ale od miesiąca robię to raz w tygodniu luba nawet wcale. Jestem w 2 klasie technikum i tak sobie marze żeby mieć takie baaardzo długie włosy na studniówce, ale muszę jakoś o nie bardziej dbać więc jeśli polecacie jakieś odżywki czy też maski do włosów suchych i po rozjaśnianiu to piszcie w komentarzach :)
Kilka zdjęć z dzisiaj (włosy akurat wyprostowane)





Jakoś pod koniec tygodnia lub w weekend wstawię Wam zdjęcia moich włosów nie wyprostowanych więc zobaczycie je naturalne. 
Mam nadzieję, że post się spodobał i nie zapomnijcie o napisaniu w komentarzu o fajnych odżywkach czy tez maskach, które mi polecicie. Buziaki :* 

11 komentarzy:

  1. śliczne masz włosy, czekam na zdjęcie nie prostowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne włosy Polecam ci Radical :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. http://ka-karolyna.blogspot.com/2014/02/miesiac-po-regenracji-wosow.html tu opisywalam czego ja uzywalam pierwszy miesiac, a mialam wylany rozjasniacz na glowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne, długie włosy :))

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne włosy <3
    ja zamierzam zacząć pic drożdże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy :) Polecam maskę z firmy Stapiz Sleek Line ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne włosy ;)
    Zapraszam na rozdanie z SammyDress: http://dulcescrujientes.blogspot.com/2014/04/rozdanie-z-sammydress.html
    obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zewnątrz wyglądają bardzo dobrze, ale na pewno rozjaśnianie spowodowało głębsze zniszczenie. Myślę, że na początek możesz spojrzeć na mój post z przedstawieniem mnóstwa kosmetyków do włosów dla niewlosomaniaczych czytelników :D przede wszystkim polecam odżywkę Isana z aloesem i granatrm ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widaaać, że urosły :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają zdrowo i błyszcząco:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)