czwartek, 6 marca 2014

Powracam, a wraz ze mną...nowości :)

Hej dziewczyny. Przepraszam, że tak długo mnie tu nie było, ale kompletnie nie miałam chęci ani czasu na prowadzenie tego bloga. Postanowiłam tutaj wrócić, ponieważ strasznie brakuje mi dzielenia się z wami moimi kosmetycznymi odkryciami. Nie będę się zbytnio rozpisywać o moim życiu bo nie po to prowadzę ten blog. Dzisiaj opowiem wam o odżywce regeneracyjnej ultimate repair. Odżywka ma za zadanie ułatwić rozczesywanie a co najważniejsze ma regenerować mocno uszkodzone włosy, ale czy poradziła sobie z moimi włosami? Zaraz się przekonacie :) Odżywkę kupiłam z natury za dość spore pieniądze, ponieważ kosztowała mnie ona 21 zł. i uważam, że jest ona nie warta swojej ceny, dlaczego?

Oto plusy jej stosowania

+ tak jak przekonuje nas producent, odżywka naprawdę pomaga w rozczesywaniu
+ pięknie pachnie
+ bardzo wygodna aplikacja

 to chyba wszystkie plusy....ale są też minusy

- niestety odżywka kompletnie nie regeneruje włosów
- lekko przetłuszcza włosy
- cena jest zbyt wysoka jak na jakość tego produktu
- aby włosy się lepiej rozczesywały należy rozprowadzić na włosach dość sporą ilość odżywki przez co jest mało wystarczalna

Ja używałam jej przez miesiąc i niestety nie widzę żadnych efektów, a szkoda bo za takie pieniądze można dostać naprawdę fajną odżywkę do włosów, która choć w najmniejszym stopniu je zregeneruje. Ja polecam ją dla osób, które mają problem z rozczesywaniem włosów. Mam nadzieję, że dzięki tej recenzji podejmiecie właściwą decyzję o zakupie tego produktu. Pozdrawiam :) 

 






39 komentarzy:

  1. Kiedys lubiłam ten produkt, ale odeszłam już od niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie ufam takim produktom, zawsze to co się nie zmywa mam wrażenie, że przetłuszcza moje włosy i zaraz mam ochotę je umyć jeszcze raz :) wole posiedzieć troszkę z odżywką i mieć obiecany efekt niż "brudzić" jedynie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GlissKur jest dosyć ciężki, więc przy moich włosach (cieniutkie i przetłuszczające się) się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się sprawdzają te odżywki i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba by mnie nie zadowoliła ... moje włosy i tak się lubią przetłuszczać, więc pewnie ta odżywka przyspieszyłaby ten proces.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdj, czym je robiłaś? świetna jakość !<3
    + zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa recenzja, raczej bedę unikac produktu'

    zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba zapraszam rónież do obserwacji;)
    >>>www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. miałem ją tyle, że w piance całkiem niezła dla włosów loczków bo troche obciaza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam maskę z tej serii! Jest świetna, zero minusów! :)
    www.iambeti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość przyjemny produkt kiedyś go miałam ;) dziękuję za odwiedziny ;)pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że produkt się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ją kupić, ale po przeczytaniu zrezygnuje z niej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog :)

    co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje włosy nie żyją w zgodzie z Gliss Kurem, ale cieszę się, że Tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że komentujesz mój post nawet go nie czytając...
      Wnioskuję to z tego gdyż ta odżywka się u mnie nie sprawdziła a napisałaś w komentarzu, że cieszysz się, że mi ta odżywka pasuje...przykre

      Usuń
  15. Fajny Blog bardzo mi się spodobał zadbany i subtelny :) przy okazji Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ps. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tej odzywki uzywalam dosc dlugo. Ale tez staram sie szybko zmieniac kosmetyki do wlosow i z tego co pamietam ja bylam z niej zadowolona :)

    moze wspolna obserwacja? Daj znac u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to jej na pewno nie kupie ;c

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że odzywka Cie zawiodła, u mnie było inaczej :-) spisała się super :-) a jeżeli chcesz dużej regeneracji włosów polecam odżywkę Jantar z apteki taka sama cenowo :-)
    buziaki i zapraszam do obserwacji, ja właśnie obserwuję :-))

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog, wspaniałe recenzje...
    Pytałaś o wspólną obserwacje, jasne, ja już (znajdziesz mnie jako Curry)
    Pozdrawiam.

    moda-urodastyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje za obserwacje ja również już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog, będę wpadać częściej. Fajnie że wróciłaś na bloga. OBSERWUJE liczę na rewanż u mnie jeśli spodoba ci się mój blog :-)

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam tą odżywkę, ale kompletnie nie zadziałała na moich włosach ;//
    Pytałaś o wspolna obserwacje, ja juz i czekam na to samo ;*
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuję za miły komentarz :) pytałaś o wspólną obserwację, chętnie. Bardzo mi się podoba twój blog, już obserwuję. Zapraszam częściej :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna recenzja, przynajmniej obiektywna :) Będę się trzymać tej odżywki z daleka ;) Obserwujemy? Proszę o odpowiedź u mnie :3
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna recenzja. Ja mam z tej serii różową i fioletową odżywkę, u mnie spisują się całkiem ok :)
    U mnie na blogu pytałąś się o wspólną obserwację, ja już obserwuję teraz ty ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że uprzedziłaś. Fajne są takie posty, czekam na więcej :3

    Oczywiście obserwuję i liczę na to samo :*
    www.red-sky-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam go i tak samo jak ty twierdze że na kolana nie powalił

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie używałam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. używałam ale bez rewelacji była ;)
    jak? już ciało wchłonęło tą gibkość ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za ich odżywkami b/s, zawsze obciążają mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  31. to wcale nie jest aż tak wysoka cena, może po dłuższym stosowaniu efekty by się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog ! ; ) Z wielką przyjemnością czyta się twoje posty ; *
    Może wspólna obserwacja ? (odpowiedź u nas)
    http://thisisourworld11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam o niej podobne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  34. great blog! check out my new post, and if you could click some links that would be great ^.^
    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawno nie mialam niz z gliss kura, wole kupic cos do wlosow w hurtowni kosmetycznej za podobna cene:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie się sprawdza :) szału nie robi ale fajnie ogarnia mój puch :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)