piątek, 28 czerwca 2013

Wakacyjne zakupy

Cześć dziewczyny ! Wreszcie doczekałam się upragnionych wakacji, ale też zakupów. Były one dość skromne, ponieważ nie miałam siły ganiać po sklepach. Postanowiłam zmienić swoje włosy bo aktualne mi się już znudziły.... Niedługo możecie spodziewać się recenzji poszczególnych kosmetyków. 



 1. Rozjaśniacz w sprayu


2. Mgiełka do ciała 


3. Lakier do paznokci


4. Jedwab do włosów



Najbardziej ciekawi mnie to jak efektowny jest ten rozjaśniacz...hmm. - Dodam też, że ceny tych kosmetyków są śmieszne :)
Podobają się wam  ?




12 komentarzy:

  1. mgiełki fajne pachną ale krótko

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby niewiele, ale jednak cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten rozjaśniacz a własciwie jeszcze mam i naparwdę widać efekt:) chociaż nie wykorzystalam go jeszcze całego, ale gdybym to zrobiła to pewnie efekt byłby jeszcze większy i dłuższy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czaję się na ten rozjaśniacz, ale nie ukrywam, że trochę boję się efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozjasniacz jest ok choc niszczy wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. mgiełkę bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem bardzo ciekawa tego rozjaśniacza. Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa rozjaśniacza, sama myślałam nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mgiełka do ciała jest boska ;p
    zapraszam do mnie :)
    będzie mi bardzo miło jeśli dodasz mnie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ciekawi ten jedwab do włosow, nigdy nie miałam podobnego kosmetyku ;)
    Mgiełka super zapach idealna na wiosne- sama posiadam ;)


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    Dzięki za kliki ♥

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)