niedziela, 10 lutego 2013

lekki krem + puder (uder twenty)

Cześć. Po mojej dłuuuugiej nieobceności związanej z brakiem czasu postanowiłam, że nadszedł czas aby coś napisać. Dzisiaj przychodzę do was z recenją "Under Twenty - lekki krem + puder". Tego kosmetyku używam od 2-3 miesięcy i muszę przyznać, że jest świetny.

Jeśli chodzi o sam wygląd opakowania to muszę przyznać, że kupiłam go tylko dlatego, że szukałam podobnego preparatu, ale wybierając go kierowałam się tylko wyglądem opakowania bo nie miałam czasu na dokładniejsze czytanie etykiet.


Jest on idealny do pokrywania niedoskonałości, ma świetną konsystencję dziki czemu nasza skóra jest nawilżona. A czym mnie zaskoczył najbradziej ? - jest trwały, baaardzo trwały. Nie muszę co godzinę poprawiać sobie moje niedoskonałości - trzyma się ok 4-5 godzin.

Teraz przejdziemy do konsystencji. Moim zdaniem jest świetna ponieważ nie rozlewa się zbytnio oraz nie jest zbyt gęsta (miała do czynienia z tak gęstym pudrem, że powstawały grudki na twarzy dlatego teraz zawsze sprawdzam konsystencję przed nałożeniem). Dodam jeszcze, że pachnie niesamowicie ! - tak świeżo :)


Cena- 16,50zł.

28 komentarzy:

  1. Hmm 4-5h to moim zdaniem nie jest idealna trwałość :) Ja siedząc na studiach bym się denerwowała gdybym co 4h musiała poprawiać make-up :) Ale grunt, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to 4-5 h jest wystarczająco , ponieważ spotkałam się z innymi kosmetykami które trzymały nie więcej niż 2 godziny więc stąd moje miłe zaskoczenie jego trwałością :)

      Usuń
  2. 4-5h myślę że dla takiego kosmetyku to duży plus, a czy faktycznie pomaga zwalczać niedoskonałości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, i to nawet lepiej niż się spodziewałabym :)

      Usuń
  3. jeszcze nigdy nie miałam z nim do czynienia :P ile jest odcieni ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra go używa, dla mnie jest za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :* recenzja brzmi zachęcająco. może spróbuję sobie tego kremu z pudrem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie tą firmę , używał z tego peelingi , żele i muszę przyznać , że również jestem z nich zadowolona ;D
    Fajny blog , obserwuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta firma jest dla mnie bardzo dobra a produkty są w przystepnej cenie , chyba wyprobuje i tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej serii... nigdy nic z niej nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam tego cudeńka, wolę pudry do przykrywania facjaty:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem już na tą markę za stara :P.

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. też testowałam i stosowałam, godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście fajny produkt ;). sama go mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie bardzo fajny i lekki kosmetyk ,sama mam jakiś podkałd Under twenty i bardzo go lubie ,ale myślę ,że za tą cene wolałąbym kupić kremik BB ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mialam go nigdy .... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. 4-5 h to jest tragicznie mało . Ja zapłaciłam chyba tylko 12 zł za podkład soraya i trzyma się cały dzień, jak nie zmyje wieczorem to rano jeszcze trochę widać ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że warto go będzie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)