środa, 2 stycznia 2013

Playboy Vip

Hej, hej - dawno mnie tu nie było, ale mam zamiar teraz to zmienić i posty dodawać systematycznie (co 2-3 dni). Sylwester spędziłam bardzo przyjemnie. Niestety dzisiaj trzeba było iść do szkoły - ledwie co wstałam, ale w szkole nie było tak źle. 
Przygotowałam na dzisiaj tak małą, skromną recencję "Playboy Vip" - zestaw ten zawiera żel pod prysznic oraz dezodorant.

Jeżeli chodzi o żel pod prysznic to jestem z niego bardzo zadowolona. Pachnie niesamowicie - tak świeżo. Zapach utrzymuje się po użyciu ok. 3-4 godziny. Aplikacja jest łatwa, a na dodatek pięknie się prezentuje. 

Teraz przejdźmy do dezodorantu. Zapach śliczny, aplkikacja również wygodna jednak sam dezodorant mnie w 100% nie przekonał gdyż zapach jest trwały max 1 godzinę. Niestety to mnie zawiodło, ale jeśli sumujemy wszystkie plusy i minusy dezodorantu to nie jest źle.

Ogólnie cały zestaw oceniam na 8,5/10

Kupiłabym go kolejny raz ;)
Polecam.

13 komentarzy:

  1. nie wiem czy cena jest adekwatna do produktu,ale dezodorant nigdy nie będzie trwały,najtrwalsze są wody perfumowane:) zapraszam na mojego posta dotyczącego perfum :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam perfumy Playboya;)) piekne są;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za wizytę, ty również zdrowiej :) No właśnie tak ma z tymi lakierami ale cóż my kobiety mamy zrobic, że mamy taką naturę :P a co do notki to lubię zapachy playboya ale ostatnio przerzuciłam się na pume :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja posiadam mgiełkę do ciała z play boy, poza zapachem nic specjalnego :( baaardzo krótko się utrzymuje ...
    Dzięki za miły komentarz, z przyjemnością obserwuję i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ;)
    lubię<3
    może chcesz obserwować? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam czarny zestaw Playboya bodajże 2 lata temu pod choinkę, dezodorant mam do dzisiaj :P Nie przepadam za dezodorantami :/ Właśnie dlatego, że są krótkotrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful!!!!

    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page


    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten zestaw i osobiście bardzo mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie mialam nic z Playboya ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zapach jest fajny, ale proponuje wypróbować play it rock bo zapach jest obłędny !

    Obserwuję, i zapraszam do siebie
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)