czwartek, 13 grudnia 2012

OLEJEK

Hej ;) Dopiero wróciłam ze szkoły - "taak" 9 lekcji - jutro tak samo. Dzisiaj ogólnie dzień przeminął wyjątkowo szybko. U mnie w mieście otworzyli nowy sklep "Pepko" - zapewne większość z was już go zna, niestety nie miałam okazji się wybrać gdyż został otwarty wczoraj, a ja nie bardzo miałam czas aby się do niego wybrać - w sobotę pewnie zajrzę :) 

Teraz czas na recenzję olejka do ciała - Avon, Skin So Soft, Satin Sheer Dual Replenishing Body Oil (Dwufazowy nawilżający olejek do ciała `Satynowa miękkość`
No niestety nie ma dobrych wieści o tym olejku...mianowicie:
Zapach jest strasznie mocny i gdy tylko go użyję to całe mieszkanie od tego pachnie - jest on wprost duszący, ciężko się oddycha. 
Brak jakichkolwiek efektów - nie nawilża, nie wygładza - znika 
Nie jest wydajny - w miesiąc się skończył
JEDYNYM plusem jest opakowanie - bardzo wygodne, możemy do niego wlać inny dowolny olejek ;)
Aaaaa, mogę jeszcze dodać, że cena niska bo za 125 ml zapłacimy 12 zł :D

Nie polecam :(



12 komentarzy:

  1. Nie przepadam za produktami z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre produkty z Avonu są fajne, ale czasami przeginają z cenami :) chociaż ich mgiełki do ciała i perfumy uwielbiam :)
    a Pepco to fajny sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem konsultantką w avon , oo tak przesadzają z cenami
    ale ten sam olejek w wersji różowej ślicznie pachnie,ubóstwiam go :)

    obserwuję,zapraszam do siebie ;] www.ffashioninspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez niestety 'przejechalam' sie na wiekszosci produktow z Avonu;

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałaś do mnie niedawno o obserwację,
    Ja obserwuję, twoja kolei ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu już nie ma tego przecudnego filmiku jak śpiewasz ? Zdążyłam tylko usłyszeć , już chciałam kliknąć na "dodaj komentarz" a tu lipa . Tak ładnie śpiewasz !! ; 3

    OdpowiedzUsuń
  7. z pewnością przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nieraz trafiłam na niefajne produkty z avonu ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam go kiedys, tez nie polecalabym :) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego olejku jeszcze nie testowałam ;P ale inne olejki z avonu są dobre:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)