sobota, 8 grudnia 2012

BALSAM

Cześć. Dzisiaj chciałabym wam zrecenzować balsam z jedwabiem do włosów suchych i zniszczonych. Kupiłam go ok. 3 tygodnie temu z allegro za jedyne 15zł za LITR.
Tutaj macie zdjęcie:


RECENZJA

Zacznijmy od +

- Cena jest niesamowicie mała jak na pojemność jaką on ma (1 litr)
- Nie musimy trzymać go długo na włosach - wystarczy 1-2 minuty.
- Po zastosowaniu efekty są niesamowite a mianowicie:
* włosy są przyjemne w dotyku
* łatwo się rozczesują
* dobrze się układają
- Starcza na 2-3 miesiące
- Przyjemnie pachnie

Teraz przejdźmy do -

- niestety jest on tak gęsty że trzeba sobie dokupić pompkę - (balsam jej nie zawiera)
- jeśli nałożymy zbyt duż ilość balsamu na włosy to niestety szybko się przetłuszczają
- śliska butelka - trzeba uważać aby się nie wyślizgneła z rąk

Sumując + i - możemy stwierdzić, że opłaca się kupic ten oto balsam. Ja gdy zużyje cały to naewno kupię kolejną butelkę :)

POLECAM

Zamierzacie sobie kupić taki balsam ?

+ Zapraszam was do rozdania które odbywa się TUTAJ ! - świetne perezenty na świeta możecie zgarnąć ! :)



6 komentarzy:

  1. Słyszałam, że można kupić w tej samej cenie szampon do włosów z tej samej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a pomaga? mam wlosy bardzo suche i totalnie nic mi nie pomaga, akurat tego srodka jeszcze nie mialam. jak go znajde u mnie to wyprobuje
    little-girl-in-vans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Baaaardzo pomaga !
      Lepszego nie miałam -
      - to jest specjalny balsam fryzjerski który zamówisz u fryzjera lub na allegro.

      Usuń
  3. KONKURS na bloggerkę 2012!

    Chętnie nominuję Twojego bloga do konkursu na najlepszą bloggerkę 2012! Nagrodą jest reklama bloga i nie tylko! Szczegóły: http://hoe-e.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)