poniedziałek, 10 grudnia 2012

CHORA

Hej,hej - no więc jestem chora i nie poszłam dzisiaj do szkoły. Wczoraj ogólnie to nie wiem co się działo, bo cały dzień prawie przez tą chorobę przespałam - jedynie godzinkę poświęciłam na bąbki cekinowe.. Dzisiaj pewnie większość czasu przed komputerem spędzę i będę musiała zerknąć do książek z matematyki bo jutro sprawdzian. Jutro po szkole chcę się wybrać na małe zakupy - kosmetyczne. :)
Niedługo koniec pierwszego semestru ! - ah jak ten czas szybko minął. Jestem w I kl. Technikum i na początku zamartwiałam się, że te 4 lata będą wolno mijać, ale teraz zmieniłam zdanie.

Od tygodnia słucham cały czas 2 piosenek.

1:  Pewnie każdy z was już ją zna, ale macie tak na poprawę humoru :) 


2. A tą piosenkę kocham najbardzieeej ! <3 Trochę teledysk mi nie przypadł do gustu, ale jeśli chodzi o sam tekst i muzykę to jest świetna /! <33 - REFREN NAJLEPSZY ! 



Pozdrawiam :)

+ Zapraszam was tutaj <--- KLIKNIJ - odbywa się tam rozdanie w którym do wygrania świetne nagrody !


18 komentarzy:

  1. też obserwuję :)
    ja też chora...już mam dosyć siedzenia w domu ;/ kuruj się! :)
    wersja Cezika jest śmieszna :) świetny koleś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jetem chora i nie poszłam do domu :) Zapraszam do mnie
    + zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to dużo zdrowia życzę:)
    Pokaż potem jak Ci bombki wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno w tygodniu zrobię jakieś zdjęcia ;)

      Usuń
  4. Dużo zdrowia :*

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do zdrowia! Niestety w tym okresie latwo jest sie rozchorowac ;(

    Pozwole sobie zaprosic cie na konkurs do mnie do wygrania 3x zestawy (6kosmetykow) wybranych przez ciebie Konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życze szybkiego powrotu do zdrowia;)))
    a tę druga piosenkę pierwsze słyszę;)
    zapraszam do mnie na świateczne rozdanie i moze poobserwujemy?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest ta pierwsza piosenka , chociaż o wiele wole orginał ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham twój blog *.*
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog!
    dziękuje za odwiedziny! :)
    + obserwujemy? jak dodasz mnie do obserwowanych - napisz a i ja zrobię to samo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja już obserwuje ;0
      i dziękuje za obserwacje :D
      postaram się tu jak najczęściej zaglądać i komentować Twoje wpisy z Twojej strony liczę na to samo :D

      Usuń
  10. zdrowiej ;) ja też myślałam, że liceum (w moim przypadku) będzie mi się ciągnąć, a mija mi czas nie wiadomo kiedy ;)
    nie mogę tej pierwszej piosenki o.o

    OdpowiedzUsuń
  11. ojeeej, uwielbiam Cezika, ten cover jest genialny ;))
    dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :))
    Ooooooo życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) I wierz mi, że te 4 lata zlecą Ci, że nawet nie będziesz wiedziała kiedy:P

    OdpowiedzUsuń
  13. oo no to zdrówka. ^^
    PS: ja już obserwuje. :)
    wpadaj do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim bardzo dziękuję za komentarze :) Zapraszam również do obserwacji :)